2011. november 4., péntek

7.Fejezet: Kalandpark

Sziasztok!
Hoztam a hetedik részt. Nagyon örülök, hogy van 5! követőm, pedig még nagyon elején vagyok a blogírásnak. Szeretném, ha tetszene nektek a történet, ezért várom a komikat a véleményetekkel. Úgy érzem, már történt egy-két dolog, amiről lehet véleményetek. Akár az írási stílusomról, akár a történetben használt kifejezésekről/szókapcsolatokról, hogy mi tetszik, mi nem, min változtathatnék, hogy jobb legyen. Akár a jobb oldalon található chat-ablakba is írhatjátok a véleményeteket.
Remélem ez a rész is elnyerni tetszéseteket.
Puszi: Niki 





- Jó reggelt álomszuszék, ki az ágyból, hamar felkelni, és kényelmes ruhába öltözni. Nem várok sokáig, csupán 30 perced van. Talán nem kellett volna olyan sokáig ébren maradni tegnap éjjel? Egy-kettő. - Hogy lehet valakinek ennyi energiája vasárnap reggel?!
- Hé.. Dani.. Hagyj még aludni.. Csak egy kicsiiit. - Kértem elnyújtva, a telefonomat majdnem a szoba másik végébe hajítva.
- Ha nem készülsz el, felmegyek 30 percen belül. És a kádba doblak. Tudod, én ezt meg merem tenni... - Épp ettől féltem.. Még nyolcadikban nem akartam velük menni sétálni a hegyre, lustaságomra hivatkozva. Nemes egyszerűséggel bejött, köszönt anyuéknak (meglepően jóban voltak) majd takaróstól, mindenestől lecipelt az emeletről, és beledobott a medencénkbe. Azóta nem merek vele packázni.
- Rendben, gyere fel, csinálok kávét.
- Nem kávézom, de egy forró csokit elfogadok.
- Vannak ám itt magyar ízek is. - Nevettem a feloldható csokiporra gondolva, amit otthonról hoztam. 
Tíz perc múlva már társaságomat színesítette. Végeztem a tusolással, és felkaptam egy sport-együttest. 

- Hova tervezed a mai utunkat? - Kérdeztem.
- Legyen már meglepetééés. Légyszi..
- Annyi meglepetést kaptam már az utóbbi időben. Egy kis segítség?
- Kell egy kicsit túrázni.. Szükséged lesz az egyensúly érzékedre... Mm.. és remélem bírod még a magasságot.
- Kalandpark?
- Honnan...?
- Olyan könnyű benned olvasni.. Meg persze az a 17 év ismeretség sem árt.. - Nevetgéltem. Danival olyan egyszerű volt minden. Szinte teljesen ismertük a másikat, már az oviban együtt játszottunk. Mindig mellettem állt, megvédett, és a két hinta közül az egyiket nekem foglalta. Amikor szerelmesek  lettünk, mindenben támogattuk egymást, én is őt, és ő is engem. Majd más-más gimnáziumba mentünk, így kevesebbet találkoztunk. Volt egy törzshelyünk, közel mindkettőnk házához. Elég volt egy üzenetben annyit írnunk, hogy 'fa' és már tudtuk is, hogy hova kell mennünk. Az volt a mi kedvenc fánk, ahová mindketten fel tudtunk mászni, és kényelmesen elfértünk. Mennyi forró nyári délutánt töltöttünk ott, az árnyékban! Néha anyu az ebédet is utánunk hozta. Ilyenkor csak elvoltunk, és csináltuk a semmit, mégsem unatkoztunk soha. Mennyire rég volt már!

Az asztalról felkapta a kocsikulcsát, majd a bejárat felé vette az irányt.
- Mehetünk? Mellesleg, megjegyzem. Ez Viola 'berendezési stílusa' - Mutatta a nyuszifüleket a kezével, utalt anyura.
- Igen.. Kicsit túlzásba esett. - Forgattam meg a szemeimet.

Hamar odaértünk a kalandparkhoz, távolról látni lehetett az óriási hirdetőtáblákat. Gyorsan ránk csatolták a köteleket, majd elkezdtük utunkat, felfedeztük a kalandparkot. Dani visszatért a legmagasabb pontra, ami az egész területen van, majd megütögette maga mellett a helyet.
- Van kedved beszélgetni? - Kérdezte.
- Persze.

- Hogy tetszik Svédország?
- Hát.. Kicsit honvágyam van, jó lenne otthon is lenni már.. De szerintem őszi szünetben hazamegyek. Nem jönnél velem? - Olyan jó lett volna nem egyedül hazatérni.. Dani Svédországban egy otthon-szigetet alkotott számomra.. Ha vele vagyok, máris úgy érzem magam, mintha csak otthon lennék.
- Még meglátjuk. - Mosolygott. - Na és merre jártál tegnap este? - Kíváncsiskodott.
- Igazából randim volt. - Vallottam be. Nekem sem volt még sok időm gondolkozni a dolgokon.
- Ismerhetem a szerencsés-szerencsétlent? - Nevetett fel.
- Köszi... Egyébként.. Nem is tudom.. Lehet hogy hallottál már róla. - Vajon jó ötlet elmondani Daninak.. Mégiscsak.. De Daniban teljes mértékben megbízom. Azonnal elvetettem a kételkedő dolgokat.
- Eric Saaderől hallottál már?
- Egy popsztár a barátod? Idejössz Svédországba és csak úgy belebotlassz Ericbe. Tudtam, hogy meg tudsz lepni, nade ennyire. - Mosolygott, majd megmosolyogtam meglepettségét. Magam sem tudom, hogy hogyan zajlott ez az egész. Tényleg egyik napról a másikra történtek a dolgok, irányításomon kívül. Persze lehetett volna az is, hogy sehova nem megyek el randizni, senkivel nem állok szóba.. De az nem én lennék..
- Szóval más már labdába sem rúghat? - Egy pillanatra olyan volt, mintha saját magára gondolt volna, ám kivertem a fejemből ezt a gondolatot. 
Barátok vagyunk. 

- Csak mert.. Biztos vagyok benne, hogy más is próbálkozott már. És ne mondd, hogy nem..
- Hát, Dan.. Nem tudom, ismered-e. Az egyetemről. Elhívott randizni, majd hirtelen más dolga akadt. Már akkor is kaptam titkos SMS-ket Erictől. Emlékszel arra a rózsaszín névjegykártyára, amit adtam?
- Aminek olyan cuki parfümillata van? Ráadásul már a pénztárcám is olyan cuki parfümillatú..
- Igen, az. Elejtettem a táskámat, és valószínűleg Eric megtalált egy olyan névjegykártyát, miután váltottunk egy-két szót a szekrényemnél. Névtelen SMS-eket kaptam tőle, és csak szombat este, a randin fedte fel a kilétét. Elhívott Eric Saade-ként is randizni, és az SMS-ket is ő küldte. Majd.. A randi után megcsókolt. Ennyi.
- Alig vagy itt egy hete.. Mi lesz később? - Tette fel a költői kérdést.
- Magam sem tudom. Mióta lettem ilyen kiszámíthatatlan?
- Mindig is az voltál..
Beszélgetésünket telefonom csörgése zavarta meg. Most már tudtam, kié ez az ismeretlen-ismerős szám.
- Lenne kedved ma este egy filmezéshez? Még van egy próbám, de utána beugrok érted..
- Persze.
- Hétkor?
- Kész leszek.
- Szia. - Tette le.

- Hát.. Ez gyors volt. - Mondta Dani.
- Este filmezés..
- Mollyval való kapcsolatáról tudsz? Nem elkeserítésképpen mondom..
- Az újságok folyton csak szennyet írnak.. Nem hiszek nekik..
- Azért csak kérdezz rá Ericnél.. Nem azért, mert rosszat szeretnék.. Csak nem szeretném ha bajod esne.. Akár lelkileg is..
- Köszönöm. - Látszott rajta, hogy őszinte volt.. Nem kételkedtem benne.

- Verseny vissza?
- Csak utánam. -  Csúszott is le a zsinóron.
- A franc. Nem fogsz nyerni. - Kiáltottam felszabadultan utána, majd csatoltam az én szíjamat is.. Ami nem várt következményekkel járt..
- Jézusom, jól vagy? - Hallotta Dani kiáltását, ám válaszolni már nem volt erőm. 

Sötétség, sötétség sötétség. Könnyű, és fájdalommentes.

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Örülök, hogy segíthettem, ha segíthetek még valamiben szólj! :P
    Nekem nagyon tetszett a fejezet! :D
    Kíváncsi vagyok mi fog történni! :)
    Mivel kérted. Egy apró tanácsom van. Igazából csak a szöveg kinézetére vonatkozik.
    Mégpedig , hogy figyelj oda a pontokra. Többször is kettőt írsz. Gondolom véletlenül lemaradt egy vagy duplán nyomtad le, nem tudom. Nem nagy baj csak kicsit furcsán néz ki. Amúgy nem feltűnő. Nekem is csak azért tűnt fel, mert a fejezet elején kérted és én figyelni kezdtem, hogy találok-e valamit.
    Csak apróság de mást nem találtam. :)
    Várom a következő fejezetet!
    Üdv
    Zoey

    VálaszTörlés